На апаратній нараді райдержадміністрації, яка відбулася 09 січня 2018 року, головний спеціаліст відділу документообігу та контролю апарату райдержадміністрації Галина Батуєва прозвітувала про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації у 2017 році.
За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 295 звернень, що на 10 звернень більше ніж за попередній рік, з них вирішено позитивно – 79, направлено за належністю – 138, надано роз’яснень – 50, знаходиться в роботі та на контролі – 28 звернень.
Серед питань, що порушувалися у зверненнях, найголовнішими залишаються питання комунального господарства – 174, соціального захисту – 16, охорони здоров’я – 10, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 13, діяльності місцевих органів виконавчої влади – 2, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 8, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури та спорту – 7, аграрної політики і земельних відносин – 22. Актуальними залишаються питання житлово-комунального господарства, а саме: поточного та капітального ремонту дахів багатоповерхових будинків, ремонту доріг, установлення приладів обліку газопостачання, нарахування оплати за тепло- та газопостачання.
З Харківської облдержадміністрації до райдержадміністрації на розгляд надійшло 142 звернення від мешканців району, що звернулись на урядову «гарячу лінію». На всі звернення надані відповідні роз’яснення. Серед авторів звернень переважають найменш захищені категорії населення, зокрема, пенсіонери та «діти війни», які потребують особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб. Дану категорію громадян більше турбують питання про нарахування оплати за тепло- та газопостачання, призначення субсидії, встановлення приладів обліку газопостачання, ремонту покрівель багатоповерхових будинків.
Підвищення ефективності розгляду звернень жителів району та забезпечення вимог законодавства зі зверненнями громадян залишається першочерговим завданням районної державної адміністрації.
На нараді також обговорили організаційні питання щодо підготовки і проведення публічного звіту голови райдержадміністрації, який згідно Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади, затвердженого Наказом Національного агентства України з питань державної служби від 20.12.2016 №277, має відбутися не пізніше 25 лютого поточного року.
За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 295 звернень, що на 10 звернень більше ніж за попередній рік, з них вирішено позитивно – 79, направлено за належністю – 138, надано роз’яснень – 50, знаходиться в роботі та на контролі – 28 звернень.
Серед питань, що порушувалися у зверненнях, найголовнішими залишаються питання комунального господарства – 174, соціального захисту – 16, охорони здоров’я – 10, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 13, діяльності місцевих органів виконавчої влади – 2, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 8, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури та спорту – 7, аграрної політики і земельних відносин – 22. Актуальними залишаються питання житлово-комунального господарства, а саме: поточного та капітального ремонту дахів багатоповерхових будинків, ремонту доріг, установлення приладів обліку газопостачання, нарахування оплати за тепло- та газопостачання.
З Харківської облдержадміністрації до райдержадміністрації на розгляд надійшло 142 звернення від мешканців району, що звернулись на урядову «гарячу лінію». На всі звернення надані відповідні роз’яснення. Серед авторів звернень переважають найменш захищені категорії населення, зокрема, пенсіонери та «діти війни», які потребують особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб. Дану категорію громадян більше турбують питання про нарахування оплати за тепло- та газопостачання, призначення субсидії, встановлення приладів обліку газопостачання, ремонту покрівель багатоповерхових будинків.
Підвищення ефективності розгляду звернень жителів району та забезпечення вимог законодавства зі зверненнями громадян залишається першочерговим завданням районної державної адміністрації.
На нараді також обговорили організаційні питання щодо підготовки і проведення публічного звіту голови райдержадміністрації, який згідно Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади, затвердженого Наказом Національного агентства України з питань державної служби від 20.12.2016 №277, має відбутися не пізніше 25 лютого поточного року.
Немає коментарів:
Дописати коментар