четвер, 13 квітня 2017 р.

Бережи здоров'я змолоду!

Здоров’я — це найвище благо, дароване людині природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. Тільки здорова, всебічно розвинена, освічена людина здатна бути справжнім творцем власної долі і долі своєї країни. Здоров’я — це не відсутність хвороб, а фізична, соціальна, психологічна гармонія людини, доброзичливі, спокійні стосунки з людьми, з природою, із собою. Для здоров’я потрібні чотири умови: фізичні навантаження, повноцінне харчування, загартування, правильна організація праці та відпочинку. П`ята, напевно, найважливіша умова – відмова від шкідливих звичок.

Представники молодіжної громадської організації «Ми молоді» взяли участь у бесіді на тему: «Пропаганда здорового способу життя», яка відбулась 12 квітня у Красноградському технікумі механізації сільського господарства імені Ф.Я.Тимошенко. Організатором даної бесіди став районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Серед запрошених були голова Красноградської райдержадміністрації Євген Третяков, який наголосив на важливості здоров'я та здорового способу життя, а також лікар-інфекціоніст Красноградської ЦРЛ Ульна Наталія Миколаївна, яка проінформувала молодь щодо ситуації у районі стосовно захворюваності населення на ВІЛ-СНІД.

Здоров’я людини потрібно берегти. Недаремно народне прислів’я так і передається від покоління до покоління - «Бережи здоров’я змолоду». Зберігаючи своє здоров’я, ти збережеш здоров’я нації. Тож будьмо здорові!

Автор: учасниця МГО "Ми молоді" Анастасія Рябокінь

Немає коментарів:

Дописати коментар