неділю, 14 травня 2017 р.

З Днем сім'ї!

Шановні земляки! 

15 травня Україна відзначає Міжнародний день сім'ї. З нагоди цього чудового свята прийміть мої найщиріші вітання!

Справжня сім'я тримається на взаєморозумінні, довірі, турботі один про одного, радості від спільних дій. Рідний дім - це місце, куди завжди з нетерпінням повертаєшся. Лише там ми можемо бути собою. І що б не трапилося, завжди можемо розраховувати на підтримку рідних. 

У той же час сім'я - це щоденна нелегка праця. Сьогодні ми маємо усвідомлювати, що саме в родині формується характер дитини, її погляди на життя, громадянська позиція. Будьмо ж відповідальними в цьому! 

Сім'я, любов і вірність... Це стовпи, на яких тримається наше життя. Сім'я дає нам відчуття ґрунту під ногами, любов надихає, а вірність зміцнює нашу віру в людей і в самих себе. 

Все це - складові людського щастя. І саме його хочеться побажати вам! Нехай любов'ю іскряться очі, мир і спокій поселяться у ваших душах! А головне - хай удома завжди чекають щирі і люблячі люди!

З повагою Євген Третяков,
голова райдержадміністрації

Немає коментарів:

Дописати коментар